VII edycja warsztatów
Termin: 25-27 lipca 2023 r.
Miejsce: Lubawskie Centrum Aktywności Społecznej, Kino „Pokój” Lubawa
Grupy warsztatowe: wokal, gitara, perkusja, gitara basowa, instrumenty klawiszowe, homerecording i produkcja muzyczna, songwriting
Wykładowcy
Jacek Królik
Gitara, Zawiadowca Artystyczny
Jacek Królik
Gitara, Zawiadowca Artystyczny
Gitarzysta, muzyk sesyjny i kompozytor. Absolwent Szkoły Muzycznej II st. im. Władysława Żeleńskiego i Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Współtworzył takie zespoły jak: Chłopcy z Placu Broni, Lombard, Tilt, Funk de Nite, Kreszendo. Współpracował z największymi artystami polskiej sceny muzycznej, m.in. z Justyną Steczkowską, Grzegorzem Ciechowskim, Urszulą, Renatą Przemyk, Edytą Górniak, Janem Kantym Pawluśkiewiczem, Anną Treter, Krystyną Stańko, Adamem Sztabą, Ewą Bem, Robertem Chojnackim.
Od 1997 r. współpracuje z Grzegorzem Turnauem. Jest współzałożycielem zespołu Brathanki i współautorem największych sukcesów grupy, w której grał do roku 2009. Wraz z Ryszardem Sygitowiczem i Mieczysławem Jureckim od wielu lat tworzy zespół Giganci Gitar. Od roku 2009 współpracuje z Andrzejem Sikorowskim. Jest autorem muzyki do komedii Juliusza Machulskiego „Ile waży Koń Trojański”.
Współtwórca gitarowego projektu Rock Loves Chopin II, w którym grają wybitni polscy instrumentaliści Marek Raduli , Damian Kurasz i Ryszard Sygitowicz.
2 grudnia 2017 ukazała się debiutancka płyta gitarzysty, która uzyskała nominację do nagrody Fryderyk. Od roku 2018 jest szefem muzycznym i członkiem zespołu Krzysztofa Cugowskiego. W roku 2019 wraz z aranżerem Wojciechem Lemańskim i dyrygentem Łukaszem Błaszczykiem powołał do życia symfoniczny projekt Orchestral Rock.
W 2022 roku poprowadził grupę gitarzystów jako mentor w koncercie Wielkie Granie na PGE Stadionie Narodowym. W swoim dorobku artysta posiada niemal dwieście nagranych płyt.
Wielokrotnie wyróżniany i nagradzany w plebiscytach branżowych pism muzycznych.
Natalia Kukulska
Wokal
Natalia Kukulska
Wokal
Jedna z najbardziej znanych i cenionych polskich wokalistek. Autorka tekstów i współautorka muzyki.
Córka legendy polskiej sceny muzycznej, piosenkarki Anny Jantar oraz kompozytora Jarosława Kukulskiego. W 2000 r. poślubiła Michała Dąbrówkę, jednego z najlepszych polskich perkusistów, z którym tworzy idealny duet, zarówno w życiu, jak i na scenie oraz w studio nagraniowym.
Swoją muzyczną drogę rozpoczęła już w wieku 7 lat. Nagrane wówczas albumy „Natalia” oraz „Bajki Natalki” sprzedały się w ponad dwóch milionach egzemplarzy, a Natalii przyznano pierwszą platynową płytę w historii polskiej fonografii.
W 1996 roku wokalistka wydała pierwszą „dorosłą” płytę „Światło”. Zarówno to wydawnictwo, jak i kolejne, cieszyły się powodzeniem zyskując status złotej, platynowej, a nawet multiplatynowej płyty w przypadku najpopularniejszego i wielokrotnie nagradzanego albumu "Puls”, z którego pochodzą takie przeboje jak “Im więcej ciebie tym mniej” czy “ W biegu”.
Pierwsze w życiu muzyczne trofeum Natalia Kukulska zdobyła w 1997 roku na Festiwalu Krajów Nadbałtyckich w szwedzkim Karlshamn, gdzie trzynastotysięczna publiczność okrzyknęła ją najlepszą artystką edycji festiwalu, a jury przyznało jej trzecią nagrodę. Z międzynarodowego festiwalu w Sopocie artystka wyjechała z nagrodą publiczności oraz drugą nagrodą jury.
Jest laureatką Telekamery, nagrody Telewizji Polskiej za Indywidualność Roku, wielokrotnie uznana Wokalistką Roku przez rozgłośnie radiowe oraz pisma branżowe. Na koncie ma aż 12 nominacji do nagrody Fryderyk, którą w 2019 roku nagrodzony został akustyczny album „Szukaj w snach", nagrany wraz z jazzowym gitarzystą Markiem Napiórkowskim.
U boku Natalii występują wybitni muzycy, a jej koncerty to do perfekcji dopracowana gra dźwięków i świateł. Trasa "Piknik Era z Natalią", która w 2001 roku promowała album "Tobie", zgromadziła na 10 plenerowych koncertach blisko 600 tysięcy widzów, ustanawiając rekord frekwencji, którego do tej pory nie udało się przebić żadnemu polskiemu Artyście przy koncercie solowym.
Jako pierwsza wokalistka z Polski, Natalia wystąpiła podczas Świątecznej Gali w Watykanie “Natale in Vaticano” u boku takich gwiazd jak Lauryn Hill czy Ronan Keating. Na osobiste zaproszenie wybitnego tenora Jose Carrerasa, Artystka wystąpiła na transmitowanej na cały świat niemieckiej Gali Charytatywnej w 2001roku z anglojęzyczną wersją utworu "Im więcej Ciebie tym mniej". Na gali wystąpili także min. Sarah Brightman, Zucchero i Andrea Bocelli. Kilka miesięcy później wokalistka zaśpiewała z tenorem w duecie podczas jego koncertu w Warszawie.
Wśród ważniejszych kolaboracji należy wymienić nagranie wspólnego utworu i koncerty z holenderskim duetem R'n'G, występ z jednym z najsłynniejszych na świecie chórów gospelowych - Harlem Gospel Choir w Warszawie i Rzymie czy duet z Lemar’em podczas Festiwalu w Sopocie, a także długofalową współpracę z jednym z najlepszych kwartetów smyczkowych na świecie - Atom String Quartet. Opracowane przez muzyków utwory Natalii wykonane wspólnie na żywo można usłyszeć na akustycznym dodatku do albumu "Ósmy Plan", wydanym w 2015 roku.
Choć jest wybitnie utalentowana, nie przestaje się rozwijać. Studiowała Filozofię na Uniwersytecie Warszawskim, a po wielu latach zdecydowała się na studia na prestiżowym Musicians Institute w Los Angeles.
Stacja CNN wybrała Natalię jako jedyną polską Artystkę, której poświęcony został reportaż w serii programów "Eye on Poland", a sama wokalistka nazwana została ikoną polskiej sceny muzycznej.
Premiera wydawnictwa "Halo tu Ziemia", przypada na rok 2017. Portal Interia napisał o nim: "Natalia Kukulska kopniakiem w srebrnym bucie na niepokojąco wysokim obcasie wyważyła dla siebie kolejne drzwi.” To dziewiąty solowy album, na którym wokalistka konsekwentnie podażą swoją odważną i nie zawsze bliską mainstreamowi drogą. Drogą, którą zdobyła uznanie zarówno branży muzycznej, jak i publiczności.
28 sierpnia 2020 Natalia wydała płytę „Czułe struny”, która została okrzyknięta największą artystyczną produkcją na rodzimym rynku fonograficznym i wydarzeniem bez precedensu na świecie. Wybrane dzieła Fryderyka Chopina po raz pierwszy zostały opracowane w formie utworów symfonicznych, do których powstały teksty. Dostały one nową, wielowarstwową oprawę od pięciu najlepszych polskich kompozytorów i aranżerów: Krzysztofa Herdzina, Nikoli Kołodziejczyka, Adama Sztaby, Pawła Tomaszewskiego oraz Jana Smoczyńskiego. Pod ich batutą zabrzmiała Sinfonia Varsovia. Obok orkiestry na płycie pojawili się wspaniali muzycy, m.in. Robert Kubiszyn, Michał Dąbrówka, Piotr Wrombel. Na wysoki poziom albumu złożył się także gościnny udział wybitnego pianisty, Janusza Olejniczaka, którego wykonania Chopina docenia cały świat. W nagranie „Czułych strun” twórczo i wykonawczo zaangażowanych było blisko 100 osób.
Na nowej płycie Natalia Kukulska wykonuje utwory Chopina w zupełnie nowej odsłonie, a do tego jest autorką połowy tekstów. Obok niej, za warstwę liryczną odpowiadają cenione autorki i artystki, które wokalista zaprosiła do tego projektu. Są to: Mela Koteluk, Kayah, Gaba Kulka, Natalia Grosiak (Mikromusic) i Bovska.
Już na etapie przedsprzedaży wydawnictwo uplasowało się na podium najlepiej sprzedających się płyt we wszystkich kategoriach muzycznych bestsellerów Empiku oraz pojawiło się w czołówce Oficjalnej Listy Sprzedaży OLiS, co zaowocowało osiągnięciem statusu Złotej, a następnie Platynowej Płyty.
Swój okrągły jubileusz - 25 lat od wydania albumu "Światło" - Natalia postanowiła uczcić nowym wydawnictwem. EPka "Jednogłośna" ukazała się bez żadnej zapowiedzi 24 września. Miniwydawnictwo składa się z czterech, zupełnie premierowych utworów, będących wspólnym dziełem Archie Shevsky'ego oraz Natalii, która jest również autorką tekstów. Muzycznie jest to esencja tego, czym przez wiele lat zaskakiwała artystka. EP-ka ukazała się w niezwykłym, kolekcjonerskim wydaniu, w limitowanej ilości.
W social mediach obserwuje ją ponad 300 tysięcy fanów. Jej klipy w serwisie YouTube zostały wyświetlone kilkadziesiąt milionów razy, a koncerty wyprzedają się niemal do ostatniego miejsca. Nic dziwnego skoro Natalia stale zaskakuje publiczność kolejnymi odsłonami: choć od lat wierna jest muzyce elektronicznej, nie przeszkadza jej to w romansie z akustycznymi, a nawet symfonicznymi formami.
Artystka nie boi się więc muzycznych wyzwań. Grała główne role w musicalach „Miss Saigon” i „Królewna Śnieżka”. Nagrała piosenki do hitów filmowych t.j.: „Zakochani”, „Och Karol 2” czy bajek „Herkules”, „Magiczny miecz”, „Trefliki”, „Elena z Avaloru” oraz „Magiczna zima Muminków”, gdzie użyczyła również głosu Mamie Muminka.
Widzowie mogli oglądać ją jako trenerkę w siódmej edycji programu „The Voice of Poland”.
Bardzo ważną część kariery Natalii stanowi jej działalność charytatywna, a sama wokalistka została doceniona statuetką “Gwiazda dobroczynności”. Jako Ambasador Dobrej Woli Unicef wspierała akcję "Szkoły dla Afryki” podczas wyprawy do Angolii w 2007 roku.
Obecnie od kilku lat związana jest ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce, zapewniającym dom osieroconym i opuszczonym dzieciom w Polsce.
Monika Malec
Wokal
Monika Malec
Wokal
Wokalistka, nauczyciel śpiewu. Jest absolwentką Akademii Muzycznej im. S. Moniuszki w Gdańsku na kierunkach – Dyrygentura chóralna i Fortepian oraz Akademii Muzycznej im. F. Nowowiejskiego w Bydgoszczy na kierunku – Prowadzenie zespołów muzyki jazzowej i rozrywkowej. W 2014 roku otrzymała tytuł doktora w dziedzinie sztuki muzyczne, dyscyplinie artystycznej – wokalistyka. W latach 2001 – 2015 była wykładowcą przedmiotu „Śpiew solowy” na kierunku Jazz i muzyka estradowa na Uniwersytecie Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie.
Od 2014 roku pracuje jako adiunkt na Wydziale Jazz i Muzyka Estradowa Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi, gdzie prowadzi klasę śpiewu.
Jako trener wokalny pracowała przy produkcji wielu programów telewizyjnych: „Jak Oni Śpiewają“ V, VI, „XFACTOR“ II – IV , „Bitwa na głosy“ I -III, „Mam talent“ IV-XIV, The Voice of Poland“ I „Mali Giganci” I – III, „Superstarcie”, Idol 2017, „Mask Singer”. Odpowiada za przygotowanie wokalne aktorów w spektaklach teatralnych: „Zły”- reż. Jan Buchwald, Teatr Powszechny im. Z. Hubnera, „Zorro” – reż. Tomasz Dutkiewicz, Teatr Komedia, „Człowiek dwóch szefów” – reż. Tomasz Dutkiewicz, Teatr Komedia, „Pierwsza Randka” – reż. Tomasz Dutkiewicz, Teatr Komedia, „Komedia o napadzie na bank” – reż. Tomasz Dutkiewicz, „Król” – reż. Monika Strzępka, Teatr Polski w Warszawie, „Żołnierz Królowej Madagaskaru” – reż. Krzysztof Jasiński, Teatr Polski w Warszawie, „Huśtawka” - reż. Anna Sroka - Hryń, Och-Teatr, „ Z ręką na gardle” - reż. Anna Sroka - Hryń, Teatr Współczesny w Warszawie.
Od 2014 r. współpracuje z SDI Media Polska jako kierownik muzyczny przy produkcji dubbingu polskiej wersji językowej filmów i seriali (m.in. „Kopciuszek”, „W głowie się nie mieści”, „Mój przyjaciel smok”, „Elena z Avaloru”, „Prawo Milo Murphy’ego”, „Młodzi Tytani”, „Iniemamocni 2”).
Poza muzyką, jej wielką pasją jest psychologia, którą studiowała w latach (2001-2007) w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.
Wacław „Vogg” Kiełtyka
Gitara
Wacław „Vogg” Kiełtyka
Gitara
Lider zespołu Decapitated, (ur. 17 grudnia 1981 w Krośnie) – polski muzyk, kompozytor i multiinstrumentalista. Absolwent szkoły muzycznej I i II stopnia oraz Akademii Muzycznej w Krakowie w klasie akordeonu. Współzałożyciel i gitarzysta grupy Decapitated, a także członek blackmetalowej formacji Lux Occulta, współpracował ponadto z wokalistką Renatą Przemyk i zespołem Sceptic.
W latach 2008-2009 gitarzysta sesyjny deathmetalowej grupy Vader.
Założony w 1996 roku zespół DECAPITATED przez lata zbudował reputację jednego z międzynarodowych liderów swojego gatunku. W ciągu blisko 25-letniej kariery DECAPITATED wydali osiem albumów studyjnych, które uważane są za jedne z najbardziej wpływowych death metalowych wydawnictw XXI wieku.
Kładąc nacisk na pomysłowe pisanie numerów i sprawność techniczną DECAPITATED zyskało szacunek swoich muzycznych rówieśników i zyskało rzeszę oddanych fanów. Vogg, muzyczny mózg zespołu, tworzy numery, które często charakteryzują się szybkimi tempami, miażdżącymi riffami i zapadającymi w pamięć gitarowymi solówkami. Vogg dołączył w 2019 roku do amerykańskiego zespołu Machine Head, z którym nagrał album „Øf Kingdøm And Crøwn”.
Albumy nominowane do nagrody Fryderyk:
- Decapitated – „Anticult” , 2017 – nominowany do nagrody Fryderyk w kategorii „Album Roku – Rock” – wyd. Mystic Production, Nuclear Blast
- Decapitated – „Cancer Culture”, 2022 – nominowany do nagrody Fryderyk w kategorii „Album Roku – Metal”- wyd. Mystic Production, Nuclear Blast
Michał Dąbrówka
Perkusja
Michał Dąbrówka
Perkusja
Wirtuoz perkusji, muzyk studyjny, kompozytor i producent muzyczny.
Swoją karierę rozpoczynał w orkiestrze słynnego musicalu 'Metro'. Na liście artystów, z którymi współpracował lub współpracuje, znajdują się m.in.: Natalia Kukulska, Edyta Górniak, Kasia Kowalska, Edyta Bartoszewicz, Grzegorz Turnau, Michał Urbaniak… oraz orkiestry m. in.: Adama Sztaby (Michael Bolton, Dolores O'Riordan, Kenny G, Richard Bona, China Moses…), Tomka Szymusia (Dancing with the Stars…), Filharmonii Szczecińskiej (Steve Vai, Jacob Collier, Alfredo Rodriguez, Jules Buckley, Troy Miller, Laura Mvula…)
Wielokrotny laureat rankingów muzycznych pism branżowych.
Bartosz Mielczarek
Gitara basowa
Bartosz Mielczarek
Gitara basowa
Urodzony w Toruniu, polski basista, kompozytor, aranżer i producent muzyczny.
Współpracował z wieloma artystami sceny polskiej i zagranicznej, takimi jak: Monika Brodka, Dawid Kwiatkowski, Sorry Boys Sławomir Uniatowski, Kasia Cerekwicka, Lombard, Gospel Joy, Kashmir, Cate Likes Candy, Paddy Kelly, Violetta Brzezińska, New
Day, Toronto, TGD, Vitamina, SOFA, Dezire, Kasia Wilk, Tercet Egzotyczny, Lidia Kopania, Brian Fentress, Greg Walton, Marco
Bocchino, Poliana, Krzysztof Antkowiak, be.my, Maria Sadowska, Magdalena Tul, Kasia Popowska.
Skomponował (wraz z Moniką Brodką) muzykę do spektaklu Kaligula, w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, wystawianego w teatrze Schauspiel w Stuttgarcie.
Obecnie jest basistą grającym i nagrywającym z Moniką Brodką oraz Natalią Szroeder.
Piotr Bukartyk
Songwriting
Piotr Bukartyk
Songwriting
Pisze do rymu i układa do tego melodie, a potem to śpiewa.
Od szesnastu lat współpracuje z Wojciechem Mannem, który jest jego pierwszym recenzentem, ostatnio na antenie Radia Nowy Świat.
Występuje w duecie z Krzysztofem Kawałko (gitara) lub z zespołem przez niego prowadzonym, a także – ostatnio przede wszystkim – z grupą AJAGORE, z którą w kwietniu ’22 nagrał materiał na koncertową płytę „WIELORYB FIUTIN i inne opowiadania”. Premiera wkrótce.
To oczywiste, że uwielbia się chwalić i mógłby tu godzinami rozprawiać o swoich wiekopomnych osiągnięciach, ale ponieważ pisząc to patrzy sobie na ręce, doda tylko, że żadna z sześciuset napisanych piosenek nie przyniosła mu jak dotąd większych pieniędzy, a poza tym jest łysy i – jak twierdzi żona – mógłby trochę schudnąć.
Paweł Tomaszewski
Instr. klawiszowe i produkcja muzyczna
Paweł Tomaszewski
Instr. klawiszowe i produkcja muzyczna
Pianista, kompozytor, aranżer, producent muzyczny. Doktor habilitowany, profesor Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, dziekan Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej.
Współpracował z artystami takimi jak: Nigel Kennedy, Eric Marienthal, Dean Brown, Michael „Patches” Stewart, Michał Urbaniak, Jarosław Śmietana, Anna Maria Jopek, Edyta Górniak, Urszula Dudziak, Kuba Badach, Mieczysław Szcześniak, Grażyna Auguścik, Adam Bałdych i wielu innych. Jeden z aranżerów albumu „Czułe Struny” Natalii Kukulskiej, który w 2021 roku zdobył płytę platynową. Nagrał ponad 40 płyt studyjnych jako muzyk sesyjny.
W maju 2023 roku ukazał się album jego autorstwa zatytułowany Coincidence, nagrany z Orkiestrą Symfoniczną Filharmonii w Szczecinie oraz gośćmi: Mark Lettieri, Bernard Maseli, Wojciech Myrczek, Jerzy Małek, Marek Podkowa, Andrzej Święs i Marcin Jahr.
Współtwórca projektów Myrczek & Tomaszewski „Love Revisited”, Marta Król & Paweł Tomaszewski Group „Tribute To The Police”.
Jest zdobywcą Grand Prix oraz nagród indywidualnych wszystkich najważniejszych konkursów jazzowych w Polsce (m.in. Bielska Zadymka Jazzowa, Jazz Juniors, Jazz Nad Odrą). Koncertował na scenach całego świata z polskimi i międzynarodowymi gwiazdami szeroko pojętej muzyki jazzowej i rozrywkowej. Odznaczony Złotym Laurem Umiejętności i Kompetencji w dziedzinie „Kultura” w 2015 roku. Artysta rezydent Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie w sezonie artystycznym 2021/2022.
Jego pianistyka i twórczość charakteryzują się łączeniem różnych stylów i tradycji muzycznych.
Brał udział w licznych nagraniach telewizyjnych, filmowych i radiowych w charakterze dyrygenta, kierownika muzycznego, aranżera i pianisty (m.in. 1920. Wdzięczni Bohaterom, Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, Solidarity Of Arts w Gdańsku, Festiwal Pamięci Andrzeja Zauchy “Serca Bicie” w Bydgoszczy, Śląski Festiwal Jazzowy).
Jego kompozycje znajdują się zarówno na płytach autorskich, jak i innych wykonawców. Jest autorem czterech dużych dzieł: „Three Crowns” – suita na sekstet jazzowy oraz orkiestrę symfoniczną i solistów, „Coincidence” – koncert na kwintet jazzowy oraz orkiestrę symfoniczną inspirowany muzyką do filmu „Przypadek” w reż. Krzysztofa Kieślowskiego z muzyką Wojciecha Kilara, “Symphony of the Galaxies” oraz „Polish Jazz Symphony” na orkiestrę symfoniczną, big-band oraz solistów.
Jest założycielem pierwszej w Polsce klasy elektronicznych instrumentów klawiszowych w Akademii Muzycznej w Katowicach.
Wykładał na Międzynarodowych Warsztatach Jazzowych w Puławach, Chodzieży, Szczecinie, Nysie, Hobart, Brisbane, Sankt Petersburgu oraz Archangielsku.
www.paweltomaszewski.com
www.facebook.com/paweltomaszewskimusic
www.instagram.com/pawel_tomaszewski_music
Tomasz Kałwak
Homerecording, produkcja muzyczna
Tomasz Kałwak
Homerecording, produkcja muzyczna
W latach 1999-2000 stypendysta Ministra Kultury i Sztuki.
Obecny na estradzie, scenie, w studiach muzycznych i filmowych. Aktualnie muzyk w zespołach: Doroty Miśkiewicz, Krzysztofa Cugowskiego, Natalii Niemen i Beaty Bednarz.
Współpracuje m.in. z:
Wydał całkowicie autorską płytę „W hołdzie ekspresjonistom”, a ponadto brał udział w nagraniu ponad 100 płyt fonograficznych, wielokrotnie jako producent. Płyty te niejednokrotnie zyskiwały uznanie krytyki i publiczności, w postaci statusu “Złotej płyty” (“Caminho” Doroty Miśkiewicz), nagrody “Mateusz Trójki” (“I’m Gonna Rock You” Beaty Przybytek) II miejsca w plebiscycie Polskiego Radia na “Folkowy Fonogram Roku” (“hurdu_hurdu” Adama Olesia) i wielu nominacji do “Fryderyka”, we wszystkich kategoriach: klasyka, jazz i muzyka rozrywkowa (m.in. “NAP” Marka Napiórkowskiego, “The First Look” Marty Król, “Piano.pl” Doroty Miśkiewicz, “Lutosławski Tuwim- Piosenki nie tylko dla dzieci” Doroty Miśkiewicz i Kwadrofonik).
Grupy warsztatowe
II edycja Konkursu Muzycznego
Termin: 27 lipca 2023 r.
Miejsce: Łazienki Lubawskie
Skład Jury:
– Jacek Królik – gitarzysta, muzyk sesyjny, kompozytor, edukator, zawiadowca artystyczny Soundela Festival,
– Tomasz Kałwak – pianista, kompozytor, aranżer, producent muzyczny i pedagog,
– Maciej Warda – dziennikarz (TopGuitar, Muzyk, TopDrummer),
– Zenon Paprocki – dyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury w Lubawie.
Do konkursu zgłosiło się prawie 100 zespołów i solistów.
W finale znalazła się szóstka wykonawców:
– Kinga i Karolina Pruś
– Chrust
– Wasabi
– Wrona
– Patka Olszanowicz
– Curcuma
Wyniki konkursu:
I miejsce – Wrona
II miejsce – Wasabi
III miejsce – Kinga i Karolina Pruś
Nagrody indywidulane:
– Mikołaj Stańko – perkusja (Kinga i Karolina Pruś)
– Małgorzata Oleszczuk – wokal (Chrust)